Avatar billede ficarl Nybegynder
14. november 2011 - 20:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til 2 skærme på IBM 8085-77G

Kan nogen give mig et tip til et grafikkort til 2 skærme. Modellen har både AGP og PCI slots i bundkortet. Det er åbenbart specielt, idet fx. GeForce 210 ikke passer i PCI porten (hak i printet sidder modsat).
Vil være yderst takemlig med et FRU nummer eller tilsvarende betegnelse, så jeg ikke igen køber noget forkert.
Avatar billede Blandy Praktikant
15. november 2011 - 09:23 #1
hvad er dit budget på? og hvad skal der køres på de to skærme?

Hvad hedder dit bundkort?
Avatar billede ficarl Nybegynder
15. november 2011 - 16:20 #2
Så billigt som muligt. To skærme til alm. kontorarbejde. Bundkortet er et System board, Intel 865G, 10/100 Ethernet.
Avatar billede ficarl Nybegynder
29. november 2011 - 12:55 #3
Lukket. Har fundet en løsning