Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne regel i Outlook

Jeg har oprettet en regel i Outlook 2003 om at mails fra en bestemt afsender skal lande i en bestemt mappe.

Nu kan jeg ikke finde ud af at slette reglen igen. Har prøvet at oprette en ny regel om at de igen skal lande i indbakken. Men det føre blot til at jeg nu får dem x 2.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 15:09 #1
Nå, tror jeg alligevel har fundet ud af det. Funktioner -> Regler og beskeder...
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 15:10 #2
Nej det har jeg ikke. slettede dem alle. Men når jeg åbner boksen på ny, er de der igen.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 15:11 #3
Jeg glemte at klikke på 'Anvend'.

Undskyld det endte rodet.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 01:15 #4
/