Avatar billede Idaida Juniormester
09. november 2011 - 18:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Virtuel hukommelse

Hej
Min "gamle" computer er utrolig langsom, og der kommer hele tiden besked om at den virtuelle hukommelse er for lille. Har prøvet diverse disk-oprydninger, slettet billeder/spil/dokumenter osv. Men intet hjælper. Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?? Eller er det snart kaput med den?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 18:17 #1
Hvis du har gjort alt ved oprydning på PC'en er der det, at gøre, at du kan installere Windows igen, med den CD-ROM der fulgte emd PC'en.

Evt. brug CCLeaner til at rydde op i den. Hvis din PC har:

2 GB RAM (Installer Windows XP)
4 GB RAM (Installer Windows 7)

gå uden om Vista, da det er et "tungt" styresystem.
Avatar billede jjam Juniormester
09. november 2011 - 18:39 #2
Du skal ind i kontrolpanel/System/Avanceret
Under fanen ydeevne/Avanceret kan du rette størelesen af den virtuelle hukommelese.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2011 - 18:40 #3
det er et andet sted.
w7: kontrolpanel - system - fanebladet avanceret - i ydeevne klik på indstillinger - der fanebladet avanceret - i virtuel hukommelse klik på skift - sæt hak i administrer automatisk sidefil....
xp: kontrolpanel - system - fanebladet avanceret - i ydeevne klik på indstillinger - fanebladet avanceret - i virtuel hukommelse klik på skift - prik i 'systemadministreret størrelse'

ok, og efter genstart skulle din maskine være på plads igen.
09. november 2011 - 19:13 #5
Generelt:
Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. november 2011 - 21:18 #6
Til næste gang:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Faste jobs og freelance opgaver.
Avatar billede Idaida Juniormester
23. november 2011 - 15:31 #7
Ok!!