Avatar billede miniflemming Nybegynder
08. november 2011 - 02:30 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadminstrator

Hvad gør jeg så ved dette problem. Jeg har win 7 Pro - Office 2010 pro. men hvordan kommer jeg videre, så jeg igen kan læse mails.
Mvh. Flemming
08. november 2011 - 06:54 #1
Har du - måske uden du har bemærket det - instaleret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---

Prøv at køre FIXIT
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301

---
Avatar billede miniflemming Nybegynder
09. november 2011 - 02:02 #2
Hej Larry fra Karise, jeg har nu prøvet at køre fixit uden resultat, jeg har været inde og sætte den om i browser, som du foreslog, også uden resultat indtil nu, har lige kørt opdate på den - ingen resultat Det er på min bærbar at det er sådan.
Jeg havde samme problem på min stationære for et år siden, men husker selvfølgelig ikke hvad jeg lavede den gang, har du andre løsninger er du velkommen, jeg arbejder selv videre med problemet imens og skulle jeg finde den vise sten lader jeg høre fra mig.
Hvordan jeg kommer af med de point til dig er jeg heller ikke klar over.

Mvh. Flemming

PS. bor du i Karise, jeg har boet i Hårlev..
09. november 2011 - 07:10 #3
Avatar billede miniflemming Nybegynder
10. november 2011 - 16:05 #4
Tak for hjælpen Larry, jeg kørte maskinen lidt tilbage og derved kom jeg ud af problemet.
Hvordan giver jeg dig point ??

Mvh. Flemming
10. november 2011 - 21:07 #5
Du har vist ikke læst nævnte FAQ ?

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
10. november 2011 - 21:08 #6
Ping..

(Dette er så et [svar] ...)

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/