Avatar billede Skovdue Praktikant
06. november 2011 - 16:59 Der er 1 kommentar

Flette worddokument indeholdende en punktopstilling...

Hej

Er er nogen derude, der kan hjælpe mig. Jeg har fået Word 2010, og nu kan jeg ikke længere flette dokument med punktopstilling i UDEN at punktopstillingen fortsætter med at tælle i de flettede dokumenter. Lige når jeg har flettet filen er det hele rigtigt, samme nr. i punktopstillingen i alle brevene. Når jeg så gemmer den flettede fil og åbner den igen senere, så er der gået ged i det hele. Punkt opstilling på måske 10 flettet til 5 personer, løber så op til 50. Håber I kan forstå hvad jeg mener... ;0)

Jeg går via "Forsendelse" - "Brevfletning". Det var ikke noget problem i Word 2007.

Hilsen
Skovdue
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
06. november 2011 - 18:56 #1
Jeg kan se, at du postede samme problem i http://www.eksperten.dk/spm/945340

Jeg har testet her. Jeg kan genskabe problemet både i Word 2007 og 2010 men ikke i Word 2003.

Jeg har ikke kunnet finde noget om problemet via Google, men følgende løsning vil kunne bruges for at omgå problemet:
Du kan ændre numrene til alm. tekst i stedet for automatiske numre ved at benytte en makro, jeg har stillet til rådighed via min hjemmeside: http://www.thedoctools.com/index.php?show=mt_convert_numbers_to_text

Alternativt kan du skrive numrene manuelt. Men hvis der er mange nummererede afsnit, er makro-løsningen lettest, og den bevarer layoutet.