Avatar billede arnearne2 Nybegynder
04. november 2011 - 16:37 Der er 1 kommentar

Mapper i outllok 2010, flyttes ikke med google migration tool

Hej

Jeg har problemer med at flytte mail til google apps.

Først flytted jeg en bunke email og mapper fra windows live mail til outlook 2010.

Har er de kommet fint ind de forskellige mapper, herefter forsøger jeg at flytte alle disse mapper/mail til google apps med google migration tool for outllook. Men migration tool flytter ikke mapperne, den flytter kun den ene velkomst mail.

Skal jeg på en eller anden måde "aktivere" mapperne så at migration tool forstår at den skal flytte dem ?
Avatar billede arnearne2 Nybegynder
04. november 2011 - 18:26 #1
Hej igen.

Jeg har nu opdatet at ingen af de mange email har nogen "Internet Header" hvis jeg markerer dem og ser på message options, er feltet med internet header bare tomt ?

Kan det på en eller anden måde være en fejl ? Og er det måske det der giver problemet ?

Kan det fikses på en måde.