Avatar billede ranni Forsker
03. november 2011 - 20:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Billede på filerne ???

Hej.
Jeg har et par 100 video klip på 10-20 sec.
De vises i mappen som ikon
Jeg kunne godt tænke mig at få vist dem som billede i stdet for at afspille og omdøbe samtlige.
Jeg bruger Win 7 64 bit
har program Premiere 9 Pinnacle 15 Ult
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2011 - 20:23 #1
Avatar billede ranni Forsker
03. november 2011 - 20:58 #2
Hej vejmand.
Jeg gik ind på foreslåede, der var ingen markering i feltet VIS ALTID IKONER ALDRIG MINIATURER  ????
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2011 - 21:10 #3
Okay, så er det ikke løsningen.... :(

Her er lidt flere forslag, håber det kan hjælpe dig: http://www.sevenforums.com/tutorials/11738-thumbnail-previews-enable-disable.html
Avatar billede ranni Forsker
03. november 2011 - 22:08 #4
VEJMAND
De 2 første muligheder gav intet resultat, jeg skal have lidt  mere tid til de andre løsninger.
Jeg er jo ikke nogen ørn til det her IT
Avatar billede ranni Forsker
05. november 2011 - 21:40 #5
Så gik det som det som regel går, når man begiver sig ud noget man ikke har forstand.
Nu er mine billedfiler også gået i kun ikoner.
Jeg prøver et par dage om jeg kan få billedfiler igen
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2011 - 22:19 #6
Du kan let få det tilbage som det var før, ved en systemgendannelse.

Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede ranni Forsker
05. november 2011 - 22:25 #7
Den prøvede jeg, men der var kun et i går aftes punkt til gendannelse og jeg prøvede ikke noget igår, som kan have "ødelagt" noget.
Er der et billedprogram, der kan benyttes som "åbne med"
Avatar billede ranni Forsker
05. november 2011 - 22:38 #8
Hov linien i mappeindstillinger
VIS ALTID IKONER ALDRIG MINIATURER
er forsvundet ????
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2011 - 22:42 #9
Da du prøvede systemgendannelse, havde du da flueben i: Vis flere gendannelsespunkter?

Det lyder underligt, hvis du ikke har flere punkter.....
Avatar billede ranni Forsker
05. november 2011 - 22:48 #10
Ja jeg har før set flere datoer men denne gang var der kun den i går aftes også selv om vinkede af i feltet flere datoer
Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 10:25 #11
Hej vejmand
Vil du sende et svar ?? du prøvede at hjælpe.
Jeg gjorde det, jeg er god til: at fjumre i det. (igen igen)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2011 - 18:17 #12
Tak, men hvis det ikke var til nogen hjælp, så er det selvfølgelig ok hvis du tager pointene tilbage.  :-)
Avatar billede ranni Forsker
06. november 2011 - 19:12 #13
Ellers så får jeg point og giver indtryk af at jeg ved mere om det her IT end jeg gør
Avatar billede ranni Forsker
19. november 2011 - 13:57 #14
Hej.
Efter instl. af Win 7 pro fik jeg mine billedikoner og  den tabte linie i mappeindstillinger igen.
En reparation i Win 7 home kunne ikke afhjælpe fejlen, så jeg købte en Win 7 pro.