Avatar billede Slettet bruger
03. november 2011 - 13:58 Der er 5 kommentarer

HDMI til TV

Goddag

Jeg har lige fået en brugt TV fra min kære bedstemor

Mærket er Sony Bravia KDL-32S3000 og jeg har en ASUS K72JT de har begge to HDMI adgange, men jeg kan ikke få dem til at fungere.

TV'et opfanger ikke noget signal når jeg søger fra TV'et.

Jeg har også prøvet at at indstille PC'en til at have to skærme men heller ingen resultat og genstartet PC'en mens TV'et er tændt, er der noget jeg skal have gjort før den kan fungere?
Avatar billede Blandy Praktikant
03. november 2011 - 14:24 #1
Når du har tilsluttet dit fjernsyn med hdmi til din bærbar, slår du så over på den rigtige indgang på fjernsynet? du skal ikke søge kanaler. da der i forvejen er dedikeret signal til de indgange du har i fjernsynet.

Så på din fjernbetjening til dit tv, skulle der gerne være en source knap, til at vælge signal indgang med.

Ved piltasterne på fjernbetjeningen, lige til højre for øverst er knappen til at skifte indgang med.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2011 - 14:25 #2
Du er nød til at tage antennesignalet fra udgang til TV. AHCI alene er kun mellem Computer og monitor, eller Harddisk optager og TV. Der skal jo komme et signal ind på TVét.
03. november 2011 - 16:58 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

WIN7:
[WindowsTasten] [P] og følg menuen derfra ...
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2011 - 14:55 #4
Hej

Har ikke været på nettet i et evighed, har fundet ud af at det er fjernsynet der er noget galt med. Har prøvet at tilslutte til et andet TV og det virker. Jeg har også prøvet at tilslutte et PS3 til TV'et og den virker ikke.

Så, case closed har returneret HDMI kablet
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2012 - 06:25 #5
hej
hvordan kan jeg slukke denne tråd? :)