Avatar billede Schjerbeck1 Nybegynder
01. november 2011 - 13:42 Der er 1 kommentar

Mangler en der vil være med til et projekt

Vi er to unge mænd der er ved at starte en virksomhed. Vi mangler dog en der er god til at programmere. Problemet er at de fleste professionelle tager en meget høj pris for sådan en hjemmeside. Vi har prøvet at undersøge mulighederne for at få en freelancer i udlandet til at lave det, vi har bare ingen erfaring med denne slags.

Vores spørgsmål er om der er en der kunne være interesseret i at være med i projektet? Du skal stå for programmeringen af hjemmesiden, vi har styr på hvordan den skal opbygges og det hele. Evt. hvis du er god til at snakke med freelancers, eller har erfaring indenfor denne del, vil dette også kunne bruges.

Vi tilbyder et honorar for opgaven, samt en andel i virksomheden. Vi har ideen og kompetencerne til at få det ud. Så hvis dette lyder spændende for dig, så gerne giv et svar, så du kan høre mere om projektet.

Rasmus Schjerbeck
Avatar billede jacobrd3 Nybegynder
27. november 2011 - 18:24 #1
jeg er sådan okay til at programere hjemmesider og jeg vi da gerne høre mere om prosjektet i kan kontakte mig på

jacob.roewade@gmail.com