Avatar billede lovebuine Mester
01. november 2011 - 04:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sharing af Mobilt bredbånd

Jeg har flre pcer i huset og prøver på at share min internet opkobling. mobilt bredbånd, har prøvet i win7, det virker slet ikke.

så har jeg prøvet connectify, som er udemærket og nemt at sætte op, men min host pc mister internet forbindelse efter noget tid. klient pcen køre uden problemer.
begge pcer køre automatic dhcp.

er der nogen der har kenskab til, hvordan jeg kan få det optimalt til at virke? eller måske det er umuligt?
Avatar billede kurt54 Ekspert
01. november 2011 - 05:12 #1
Hvis det er med en USB dongle så har jeg gode erfaringer med at share vis en trådløsrouter med med USB connection.
Avatar billede lovebuine Mester
01. november 2011 - 05:51 #2
det er USB dongle, hvad bruger du?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2011 - 09:36 #3
jeg har lige bestilt denne
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=806437
der skal usb-dongle bare sættes i holder, og router sættes op som normalt.
Avatar billede lovebuine Mester
01. november 2011 - 11:06 #4
ja det ser nemt ud, men er ikke i danmark, så jeg har ikke mulighed for at købe noget udstyr til det.
Avatar billede lovebuine Mester
09. december 2011 - 05:00 #5
connectify er et godt program til at share sin internet forbindelse og det er stabilt og virker.