Avatar billede pppede Nybegynder
25. oktober 2011 - 12:34 Der er 1 løsning

Udvikling af hjemmeside / e-løsning

Hej

Jeg har sammen med et par kammerater etableret en virksomhed. Vores primære arbejde består i projektledelse, produktion- og afvikling til events (større fester, messer mv.) og booking af crew til div. opgaver herunder bartendere, tjenere, sceneopsætning mv.

Til det formål har vi gennem noget tid efterhånden arbejdet på at udvikle en hjemmeside, der kunne hjælpe os med at håndtere det crew, vi anvender fra projekt til projekt.

Mere specifikt,
* Brugeroprettelse indeholdende data om crew, herunder evner, alder, erfaring, bopæl mfl.
* At gøre brugerne søgbare på specifikke kriterier
* At kontakte en gruppe brugere pr mail (sms), hvis den opfylder x kriterier ved søgning
* En kalenderfunktion til opslag af events, hvor brugere skal kunne tilmelde sig. Her er det VIGTIGT, at man kan invitere visse brugere til events i kalenderen, at disse events kun er synlige for disse brugere

Det har primært været min opgave, at få udarbejdet dette værktøj, men det har indtil videre ikke været helt tilfredsstillende. Jeg har anvendt Joomla med Community Builder, og selve brugeroprettelsen og søgningen mellem brugerne har virket, men kalenderdelen og kontakt ud fra x-kriterier er ikke lykkedes. Der er også forsøgt anvendt jEvents, dog uden held.

Jeg har INGEN evner inden for programmering, og forstår ikke de underliggende mekanismer inden for databasehåndtering til selv at udvikle dette. Heldigvis kan man komme et stykke vha Joomla, men min evner har vist sig ikke at række.

Nu går vi med tanken om at hyre en eller flere studerende til at løfte opgaven for os eller evt. tilbyde opgaven som studieprojekt. Økonomien er på nuværende ikke til, at siden skal købes ved et bureau. Så spørgsmålet går vel i al sin enkelthed på: Hvor kan man henvende sig med ovenstående, hvis man leder efter nogen, som kan finde det formålstjensteligt, at arbejde med ovenstående, og som har evnerne. Både som projekt i forb. uddannelse eller studerende, der besidder de evner, der kræves for udviklingen.
Alle kommentarer modtages med kyshånd.

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede pppede Nybegynder
24. november 2011 - 00:16 #1
Lukket