Avatar billede polkas Nybegynder
24. oktober 2011 - 22:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd i Chrome, men lyd i andre browsere på samme computer

Jeg har et løjerligt lille problem, som der sandsynligvis er et simpelt svar på.

Der er ingen lyd, når jeg bruger Google Chrome, men fin lyd, når jeg bruger Firefox og IE på samme computer.

Hvilken indstilling er det lige, jeg eller min søn har fået pillet ved?

Har tjekket flere forskellige hjemmesider med lyd, med samme resultat. F.eks. dr.dk, tv2sport.dk og youtube.com
Avatar billede helt83 Nybegynder
24. oktober 2011 - 22:50 #1
Tjek lige din lyd indstillinge, dobbelt klik på højtaler icon, her kan du sætte volume pr program. Nu ved jeg ikke hvilket os du køre med, men via kontrol panle kan du komme i lyd indstillinger.

mvh
helt83
Avatar billede polkas Nybegynder
25. oktober 2011 - 07:31 #2
Tak for svaret.

Har tjekket programmernes lydindstillinger på de tre hjemmesider, jeg tjekker.

Har også afinstalleret og geninstalleret Chrome.

Igen, alt virker efter hensigten i både IE og Firefox. Bare ikke i Chrome.
Avatar billede tobrukDk Novice
25. oktober 2011 - 07:56 #3
Avatar billede helt83 Nybegynder
23. november 2011 - 07:46 #4
Har du fået løst dit problem, husk at lukke dit spørgsmål og del point ud hvis der er nogle der skal have point.
Avatar billede polkas Nybegynder
23. november 2011 - 17:37 #5
Tak for hjælpen. Problemet er løst med jeres hjælp.