Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2011 - 20:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iPhone 4 pris?

Overvejer at købe en iPhone 4, nu da 4S modellen er annonceret.

Men hvad er det optimale tidspunkt (laveste pris)?

Hvad plejer der at ske med iPhones?

Er priserne på den udgåede model lavest

A) Når den nye model er annonceret, men endnu ikke kan købes?
B) Umiddelbart efter den nye model faktisk kan købes?
C) En måned efter den nye model faktisk kan købes?
D) Et halvt efter den nye model faktisk kan købes?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2011 - 21:01 #1
Prisen blev sat ned da den nye model blev annonceret.
Den kommer ikke længere ned.
Avatar billede NielsErikP Mester
22. oktober 2011 - 21:36 #2
Hej...
Ved godt, der er en del Teleselskaber der sælger med visse fordelsagtige abbonnementer...
Da jeg købte min Iphone 4 32 gb black med bumper og Docking station til måtte jeg give 5858kr for den,  jeg valgte at købe over nettet via Apple Store, har prøvet at tjekke, det ser ikke ud til den stadig ligger med 32 gb hukommelse...
Men tjek selv her, hvis du skulle være interesseret :

  http://store.apple.com/dk/search?find=iphone+4+16gb

Eller Iphone 4s her :

  http://www.apple.com/dk/iphone/

Håber du kan bruge det!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2011 - 21:42 #3
#1 TAGER IKKE HØJDE FOR EVT. TILSKUD :)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2011 - 11:23 #4
Tak til Niels Erik P for venligt svar.

Jeg synes dog John Stigers har svaret mest præcist på spørgsmålet, så smid venligst et svar John.

Iøvrigt kan jeg oplyse at jeg ikke har købt noget endnu. Jeg er gået kold. Blandt andet over at Apple har så fast et greb over prissætningen worldwide. Selv på Amazon koster de stort set det samme på de forskellige nationale Amazon sites, og også hos deres marketplace sellers - med mindre der er tale om refurbish'ed telefoner.

Det er jo Microsoft'ske tilstande :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2011 - 12:55 #5
Svar :)
Avatar billede NielsErikP Mester
20. november 2011 - 01:18 #6
Hej...
#4:
Jamen velbekom da, bare du kunne bruge lidt af det... Så var det jo ik helt spildt ;-)