Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
22. oktober 2011 - 18:41 Der er 5 kommentarer

Smart hover over effekt på et link

Hejsa,

Jeg er i gang med en kalender applikation, som skal bruges som event kalender.

Jeg skal bruge noget jQuery. (Tror jeg) Og jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg har valgt at smide spørgsmålet. Hvis ikke, så sig det lige..

Mit spørgsmål:

- Jeg skal bruge en hover over effekt, som viser informationer om den event dag man har musen på. Altså hvis jeg har musen over d. 23. og der er en event den dag, skal der stå nogle basale ting om det event.

Er der nogle der har et eller to link til eksempler?

På forhånd tak,
- lilleUdvikler.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
22. oktober 2011 - 18:45 #1
I en slags Bubble'Popup'. :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
22. oktober 2011 - 21:32 #2
JavaScript?
Avatar billede danco Nybegynder
23. oktober 2011 - 12:52 #3
Jeg tror du får mere ud af at kigge i Javascript, JSP er et serverside sprog som intet kan manipulere med clienten.
Avatar billede danco Nybegynder
23. oktober 2011 - 13:01 #4
http://flowplayer.org/tools/tooltip/index.html

Jeg smider lige et link til et jQuery plugin du kan gøre brug af.. Siden er egentlig ganske godt dokumenteret så derudaf burde du kunne implementere det på din egen side.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. oktober 2011 - 18:24 #5
Jeg vidste ikke, hvor jeg skulle smide det og blev temmelig forvirret. Jeg fandt så ud af lige bagefter at det nok skulle have været i JavaScript -.-' (Som jeg ikke lige kunne finde da jeg oprettede spørgsmålet)

Nå, nok om det. Jeg beklager.

Danco, lækker side. Tager du ikke lige og smider et svar? :)