Avatar billede desist Seniormester
21. oktober 2011 - 17:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows live 2011

2 spørgsmål.

1. Hvordan laver jeg backup af mine mail´s?

2. Er det muligt at sætte programmet op, så alle og end hver ikke kan gå ind og læse mine mail´s? Som det ser ud nu, kan alle med adgang til computeren læse mine mail´s (selvom der er password på)
Avatar billede wappa Nybegynder
21. oktober 2011 - 21:52 #1
hvorfor ikke oprette brugere på computeren, så andre ikke har mulighed for at sende/modtage dine mails
Avatar billede desist Seniormester
22. oktober 2011 - 09:19 #2
udmærket forslag. Jeg vil dog helst nøjes med en bruger på computeren. Søger en intern funktion i live mail!
Avatar billede larsini Seniormester
23. oktober 2011 - 12:00 #3
jamen hvorfor har du ikke alle din mails ind og ud liggende på din pc - det er da ikke nødvendigt at lægge dem ud i skyen et eller mærkeligt sted på microsofts live mail server - hold det hele lokalt som i outlook!
Avatar billede desist Seniormester
24. oktober 2011 - 09:13 #4
Det er jo også det jeg har, men andre der bruger computeren, kan gå ind at læse mine mail´s.
Avatar billede desist Seniormester
06. marts 2012 - 08:30 #5
Lukker