Avatar billede whitehawk Nybegynder
17. oktober 2011 - 12:19 Der er 1 løsning

Lyd fra Sharp LED til Surround system

Hej

Jeg har for nylig købt et Sharp 40lcd-LE631e LED TV. Jeg vil gerne have lyden fra mit tv gennem mit Surround system (Samsung HT-Z320)
Der går et HDMI- og Optisk kabel(SPDIF) mellem tv og surround systemet. Når jeg tænder tv-et skulle lyden gerne blive afspillet gennem surround systemet, men 9 ud af 10 gange står der på tv-skærmen "Mislykkedes! TV-højtalere aktive". 1 ud af 10 gange siger den "Ekstern forstærker slået til" og kobler den over til surround anlægget som den skal og Volume knappen på fjernbetjeningen til tv styrer surroundsystemets volume. Hvorfor virker det ikke hver gang? :(

Nogen idéer?

På forhånd tak
Avatar billede whitehawk Nybegynder
18. november 2011 - 12:33 #1
Dette er ikke et issue længere