Avatar billede jhjorsal Mester
11. oktober 2011 - 10:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bredbånd telefoni og tv pakke

Hmm jeg syntes jeg havde lagt dette spørgsmål ind en gang, men nu kan jeg ikke finde det.
Jeg vil gerne have fundet den billigste pakkeløsning på bredbånd telefoni og tv, jeg bor ude midt på landet og har kun et telefonstik og en antenne på loftet. Jeg har forsøgt at finde ud af om Profiber skulle komme forbi med en fiber, men den eneste jeg kan komme til at snakke med er en bimbo der kun kan se 16 uger frem. Nogen gode forslag til en samlet pakke gerne med en 20/2Mb forbindelse
Avatar billede Cypern Nybegynder
11. oktober 2011 - 10:48 #1
Det er vel blot at købe dig en home trio. Personligt vil jeg tage tv via antenne og droppe fastnettet til fordel for en mobil og så en eller anden form for billigt internet via kobber.
Avatar billede jhjorsal Mester
11. oktober 2011 - 11:26 #2
Home trio er nok også den jeg er tættest på pt, det var mest for at hører andre muligheder.
Jeg vil gerne lige argumentere for mine prioteringer, hvis jeg skal skal have tv via antennen, skal jeg jo efter 11/1-2012 have Boxer for at se TV2. Jeg har valgt jeg vil have fastnet, da jeg syntes det er pisse irreterende at ringe til nogen hjemme der kun har mobil, det løber alligevel op, og man kan få fri tale fastnet - fastnet for helt ned til 39,- pr måned idag.
Så derfor leder jeg efter en samlet pakke, da pakkerene somregelaltid kan betale sig.
Avatar billede larsini Seniormester
12. oktober 2011 - 07:58 #3
@Cypern
lige et dumt spørgsmål: hvilke muligheder har man for at se tv via antenne (jeg overvejer at droppe min nuværende aftale med yousee, som stiger fra 130 til 200 kr pr måned)
Avatar billede larsini Seniormester
12. oktober 2011 - 10:01 #4
trækker mit dumme spørgsmål tilbage - har læst det hele på boxer - sorry
Avatar billede jhjorsal Mester
12. oktober 2011 - 10:22 #5
Der er vist kun DR1 DR2 DRK DRHD Ramasjang og DR update
Hvis du skal se TV2 efter nytår skal du have fat i Boxer, og de kan så også hjælpe dig med en hel masse andre kanaler, og deres månedlige priser er såmænd ok men så er der nogle ½ årlige kortafgifter der total vælter økonomien, set med mine øjne.
Og hvis du skal have det på flere fjernsyn går det da først helt galt.
Avatar billede jhjorsal Mester
12. oktober 2011 - 10:23 #6
ups havde ikke set din sidste kommentar
Avatar billede larsini Seniormester
12. oktober 2011 - 10:58 #7
tak for indlæg - her på gården ser vi aldrig tv2, nu skal man ovenikøbet betale separat for tv2 - det går bare slet ikke
Avatar billede jhjorsal Mester
12. oktober 2011 - 11:41 #8
gid jeg kunne sige det samme, men det gør vi altså.
Avatar billede jhjorsal Mester
24. november 2011 - 07:29 #9
lukketid