Avatar billede ea1 Novice
09. oktober 2011 - 15:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bluetooth

Jeg forsøger at oprette forbindelse mellem MacBook Air og  iPhone 4; men jeg får på iPhoneat vide, at min macbook ikke understøttes. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede giweo Juniormester
09. oktober 2011 - 17:53 #1
Mon ikke du forsøger at oprette ten bluetooth "tale"  (headset) forbindelse, og ikke en data forbindelse ...

Hvorfor vil du forbinde dem med bluetooth ?
Avatar billede ea1 Novice
12. oktober 2011 - 09:57 #2
Jeg forstår ikke, hvad du mener med: "bluetooth "tale"  (headset) forbindelse".
Når jeg vil forbinde gennem bluetooth, er det,fordi jeg langt fra altid medbringer datakapel, og derfor ikke kan koble min mac op på nettet i de situationer.
Avatar billede giweo Juniormester
13. oktober 2011 - 17:43 #3
Når du prøver at lave en bluetoohh-forbindelse på iphonen, leder den efter er headset, så du kan tale håndfrit

Hvor du fx, som du beskriver, vil dele Internettet, skal du in indstillinger på iphone vælge "dele internet"  og så på din pc/mac søge efter det trådløse netværk som din iphone laver  -  på samme måde som dit normale trådløse internet derhjemme
Avatar billede ea1 Novice
14. oktober 2011 - 09:25 #4
Tak, så lykkedes det
Avatar billede lentzz Nybegynder
05. juni 2012 - 17:24 #5
Hej. Der kan ikke oprettes bluetooth forbindelse mellem iphones og Air book - Vil man det skal man købe en Mac book pro istedet. Dvs. ingen fil deling via bluetooth på modellerne Air !! Træls øv....