Avatar billede hkprofil Forsker
08. oktober 2011 - 08:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette en mail i udbakken

Jeg benytter Outlook i Windows 7 og har sat en mail med et større vedlagt dokument til afsendelse, men den står bare og arbejder (næsten et døgn). Jeg kan ikke få lov til at slette den, da den er gået i gang med afsendelse, er der nogen der kender en udvej?
Avatar billede haverslev Novice
08. oktober 2011 - 08:08 #1
Avatar billede hkprofil Forsker
08. oktober 2011 - 20:32 #2
Hvad gør man, hvis man ikke har en knap der hedder "kør" ?
Avatar billede hkprofil Forsker
08. oktober 2011 - 20:41 #3
UPS! Jeg ved ikke hvad der gjorde det, men nu fik jeg den slettet - WOW. Send venl. svar TAK
Avatar billede haverslev Novice
08. oktober 2011 - 21:13 #4
Godt det lykkedes :-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
09. oktober 2011 - 18:57 #5
"Kør" kommandoen får du frem ved at højreklikke på knappen "Start", vælge egenskaber, fanebladet "StartMenu" og rulle ned, til du kan se punktet "Kør". Sæt flueben ved punktet, klik "OK". Nu har du menupunktet "Kør" til rådighed.
/ptj_11
Avatar billede hkprofil Forsker
09. oktober 2011 - 22:00 #6
Er du sikker på, at det ser sådan ud i Windows 7?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. oktober 2011 - 23:52 #7
Der mangler lige et enkelt punkt i vejledningen fra ptj_11:

"Kør" kommandoen får du frem ved at højreklikke på knappen "Start", vælge egenskaber, fanebladet "StartMenu", Klik på "Tilpas" og  rulle ned, til du kan se punktet "Kør". Sæt flueben ved punktet, klik "OK". Nu har du menupunktet "Kommandoen Kør" til rådighed.
Avatar billede hkprofil Forsker
10. oktober 2011 - 07:48 #8
Super - mange tak for hjælpen!