Avatar billede kthiesen Novice
07. oktober 2011 - 08:54 Der er 1 løsning

Hvordan styres digital signatur med flere konti i en outlook 2010

Hej

Jeg har en Outlook 2010 med flere konti.

I en af dem skal jeg sende med digital signatur, og i de andre skal jeg ikke benytte digital signatur.

Jeg har fulgt vejledningen i Outlook 2010 hjælp funktionen:

1.Klik på fanen Filer for at åbne Backstage-visningen, og klik derefter på Indstillinger.
2.Klik på Indstillinger for Sikkerhedscenter på fanen Sikkerhedscenter.
3.Marker afkrydsningsfeltet Føj digital signatur til udgående meddelelser på fanen E-mail-sikkerhed under Krypteret post.
4.Du kan vælge en af følgende indstillinger (hvis den er tilgængelig):
Marker afkrydsningsfeltet Send signeret meddelelse i klar tekst, hvis de modtagere, der ikke har S/MIME-sikkerhed, skal kunne læse meddelelsen. Dette afkrydsningsfelt er markeret som standard.
Hvis du vil kontrollere, at din digitalt signerede meddelelse ikke er blevet ændret under forsendelsen og er modtaget af de rigtige modtagere, skal du markere afkrydsningsfeltet Anmod om S/MIME-kvittering for alle S/MIME-signerede meddelelser. Du kan anmode om en bekræftelse, der angiver, hvem der åbnede meddelelsen, og hvornår den blev åbnet. Når du sender en meddelelse med en anmodning om en S/MIME-kvittering, returneres disse bekræftelsesoplysninger som en meddelelse, der sendes til din Indbakke.
5.Klik på Indstillinger, hvis du vil ændre flere indstillinger, f.eks. vælge mellem flere certifikater.
6.Klik to gange på OK.

Hvad skal der til for at det virker på den ene konto og ikke alle de andre?

Venlig hilsen
Kristen
Avatar billede kthiesen Novice
02. oktober 2013 - 16:58 #1
Lukker