Avatar billede zidane5 Nybegynder
06. oktober 2011 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få følgende kode til at vise tilfældigt tekst automatisk efter xx sek

Hej. Er der nogle der kan hjælpe mig med følgende forespørgelse.

Jeg benytter php fusion, og ønsker at nedenstående kodes indhold automatisk skifter efter nogle sekunder. Jeg har lavet det så den viser tilfældige "testimonals", men kan ikke få det andet til at virke..

Nogle der kan hjælpe?

<div id="testimonials" class="fivecol last">
  <?php
$result=dbquery("
  SELECT user_id, user_name, user_status, user_testimonial
  FROM ".DB_USERS."
  WHERE user_status = '0'
  AND user_testimonial !=''
  AND user_approve !='1'
  ORDER BY RAND() LIMIT 1
"); ?> <?php while($data = dbarray($result)): ?>
  <blockquote>
  <?php $text = nl2br(censorwords($data['user_testimonial'])); ?>
  </blockquote>
  <blockquote>
<?php echo trimlink($text, 50); ?></br></br>
  &ndash;&nbsp;<?php echo profile_link($data['user_id'], $data['user_name'], $data['user_status']); ?>  </blockquote>
<?php endwhile ?>
</div>
Avatar billede majbom Novice
07. oktober 2011 - 06:30 #1
hvis du skal lave noget dynamisk skal du over i javascript - det kan ikke klares med php...
Avatar billede zidane5 Nybegynder
07. oktober 2011 - 10:25 #2
Beklager jeg. Opretter ny tråd!
Avatar billede majbom Novice
07. oktober 2011 - 12:18 #3
helt i orden :)
Avatar billede e-cart Nybegynder
09. oktober 2011 - 16:34 #4
du kan godt gøre det i php med en meta tag som reloader siden eller en iframe en gang imellem. men den bedste løsning vil korrekt nok være at benytte javascript.