Avatar billede soreniversholt Nybegynder
25. september 2011 - 17:36 Der er 1 kommentar

Importer rss feeds til wordpress site

Hej eksperter,

Jeg vil meget gerne importere rss feeds fra esterne sider til min egen blog. Jeg vil gerne hente dato og titel som et link. Det har jeg fundet ud af er muligt med følgende kode:

<?php include_once(ABSPATH . WPINC . '/rss.php');
wp_rss('http://bold.dk.feedsportal.com/c/33099/f/535630/index.rss', 5);
?>

Mit problem er at jeg gerne vil sortere de feeds jeg henter, således at kan bruge keywords til at udvælge hvilke der importeres. Eksempelvis vil jeg hente alle feeds hvor "real madrid" indgår.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig. På forhånd tak!
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 18:17 #1
<ole>

Det ser ud, som om funktionen er deprecated.

Derudover outputter den bare færdig HTML. Du har brug for en funktion, hvor du har mulighed for at påvirke de ekstraherede data. Tjek evt. denne tråd

/mvh
</bole>