Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. september 2011 - 11:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Movie Maker afspiller for hurtigt

Jeg har en bekend og hun har fået lagt noget video ind i movie maker men hun siger at den afspiller for hurtigt - hurtigere end normalt.

kan man på nogen måde "normalisere" afspildnings hastigheden?

Styresystemet er windows 7

hvis dette problem ikke er lige til at fikse er der så andre programmer der kan anbefales - det skal være nemt og simpelt for vedkommende er ikke en "IT haj"
Avatar billede foodear Praktikant
23. september 2011 - 11:18 #1
VLC er et godt bud på en alternativ medieafspiller

http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. september 2011 - 12:20 #2
vlc er kun en afspiller ikke et program der kreerer selve video filen.

men vil prøve at bede hende om at prøve dette program til afspildning.

nogen alternativer til Movie Maker??
Avatar billede milter Ekspert
23. september 2011 - 21:28 #3
Jeg går ud fra, hun bruger Live Movie Maker, så måske skulle hun starte med at kigge her, især afsnittet om afspilningshastighed:

http://explore.live.com/windows-live-movie-maker-video-editing-using
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. september 2011 - 11:14 #4
ok vil give info videre til vedkommende
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. september 2011 - 13:38 #5
minter>> det var lige det der skulle til så læg et svar og der er point
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. september 2011 - 13:39 #6
ups milter skulle der stå :)
Avatar billede milter Ekspert
28. september 2011 - 18:24 #7
Kommer her med tak for point :-)