Avatar billede steengunther Nybegynder
21. september 2011 - 22:19 Der er 3 kommentarer

NAS / Mediecenter??

Hej alle

Helt ny her og allerede med et spørgsmål ;-)
Jeg ville hører om nogen kender til et "NAS" system der har HDMI udgang til afspilning af ISO/video filer/film på TV-fladskærm?
Der skal være mulighed for at moterer flere harddiske.

Jeg har en ICY-BOX men den har aldrig virket godt (bliver meget varm og låser/fryser).
Har også en WD TV-LIVE som virker helt fint, men den mangler de andre muligheder.

Venlig hilsen
Steen
Avatar billede Wally73 Mester
21. september 2011 - 22:22 #1
Kig lidt på Popcorn Hour modellerne.
De kan godt nok typisk kun have en harddisk monteret internt, men kan se forbinde til næsten alle de enheder du kan finde på dit lokale netværk og der er også USB-stik til USB-harddiske.
Komplett.dk forhandler dem bl.a.

www.popcornhour.com
Avatar billede coderdk Praktikant
22. september 2011 - 01:35 #2
Tror ikke der er en god NAS med HDMI. Jeg ville satse på en god NAS som f.eks. QNAP, og så en separat afspiller som en XBMC (måske Apple TV), Dune, Popcorn eller lignende, som så kan tilgå NAS'en.
Avatar billede chalde Seniormester
22. september 2011 - 07:53 #3
Der findes nogle få kombinerede modeller, men ofte så halter de meget det ene af stederne.
Personligt vil jeg også anbefale dedikerede løsninger. F.eks. en Synology + Boxee Box.

Selv kører jeg med NAS + HTPC med XBMC og Boxee (veksler lidt mellem dem). Og det setup spiller helt fint.