Avatar billede kyllethansen Nybegynder
20. september 2011 - 16:21 Der er 2 kommentarer

outlook

kan ikke sende email fra min outlook konto men godt modtage. Følgende fejl meddelse popper frem (0x80042109)
Har forsøgt flg:Inde i Outlook:

Funktioner -> E-mail-konti -> Marker din konto -> Rediger -> Flere Indstillinger -> Server til udgående post -> Vælg "Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse" og "Brug samme indstillinger som på serveren til indgående post"
Dette hjælper ikke

Håber i kan hjælpe
20. september 2011 - 17:13 #1
Velkommen til E. ...

Hvilken "udbyder" er du tilknyttet til ?
TDC ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede kyllethansen Nybegynder
20. september 2011 - 22:37 #2
Mange tak

Ja det er sket pludseligt inden for de sidste 14 dage skal dog siges at yahoo har valgt at opdatere min online mail med bla. nyt udseende og sådan. Er ikke tilknyttet en udbyder da jeg rejser en del rundt i dk med min bærbar