Avatar billede dorthe_lind Seniormester
14. september 2011 - 20:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP : Hotmail blokeret

Jeg har i snart 1 uge ikke kunnet logge på min hotmail-konto. Er ved at være godt frustreret, da jeg for tiden modtager en del vigtige e-mails til denne konto.

Det startede med at jeg fik en fejl:
Fejl: "Din konto er blevet midlertidigt blokeret" Fejlkode: 80048827

Nu får jeg blot denne besked, når jeg forsøger at logge på:
Vi kan ikke hente oplysninger om denne side på nuværende tidspunkt. Vi beklager ulejligheden. Prøv igen senere.

Det, jeg tænker nu, er, kan jeg på en eller anden måde få kontakt til mine mails. Kan jeg bruge et andet program til at få adgang til min hotmail e-mails, dvs. kan de videresendes eller eksporteres eller andet.

Håber, at der er et geni derude, der kan hjælpe.

Link til artikel i computerworld:
http://www.computerworld.dk/art/166573/microsofts-office-365-og-hotmail-ramt-af-nedbrud?a=kwg&i=9
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2011 - 20:21 #1
Du kan prøve at skrive til deres support. Jeg fik en konto lukket på samme måde, først med at den var midlertidigt blokeret og senere lukket helt ned. Jeg fik at vide jeg havde overtrådt deres Code of Conduct, men uden de kunne komme nærmere ind på hvad jeg havde gjort forkert, og det var ikke en konto jeg brugte særlig tit. Men 3 måneder senere kontaktede jeg dem igen, og der sagde de det var en fejl og åbnede min konto igen.
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
14. september 2011 - 20:42 #2
Hvordan er du kommet i kontakt med deres support. Har du en kontaktperson/e-mail-adresse, man kan skrive til?

Jeg har skrevet til dem via deres HJÆLP-CENTER:
http://explore.live.com/windows-live-hotmail-help-center

Jeg har skrevet til dem 3 gange, men jeg får som sagt intet svar.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2011 - 21:32 #3
Jeg tror også det var der jeg kontaktede dem, og hvor jeg skulle udfylde en anden e-mail adresse de kunne kontakte mig på. Så fik jeg en bekræftelse på at de havde modtaget min besked, og der gik sikkert flere dage eller en uge (eller måske mere) inden jeg fik svar. Men jeg har også oplevet de slet ikke svarede tilbage på en henvendelse, selvom jeg fik en mail der bekræftede de havde modtaget den.
De mails jeg har modtaget fra dem, havde nogle obskure afsender adresser, så dem tror jeg ikke du ville få noget ud af at bruge.
Havde også prøvet deres sms løsning (virker ikke med danske numre, men prøvede med en vens nummer i usa, der kom bare aldrig noget frem).
Så det var en frustrerende process og det overraskede mig da de pludselig valgte at genåbne min konto.
Avatar billede pstidsen Novice
14. september 2011 - 21:53 #4
Du kan prøve at bruge Windows Live Mail (hvis du ikke har det, kan det findes her (PS: det er til Windows 7 og Vista): http://g.live.com/1rewlive4-web/da/wlsetup-web.exe??WLI=1&WLXID=91a8dbd1-1560-4cdc-bf6a-593b627d66f1&RID=0014b03f0bb&TID=1316029889372&lid=)

Med det kan du prøve at hive dine mails ud ;)
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
15. september 2011 - 20:16 #5
Windows Live Mail kan jeg desværre heller ikke få adgang til :O(
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
11. december 2011 - 19:05 #6
Nu har jeg så endelig fået åbnet for mine hotmail konti igen. Det tog "kun" 3 måneder....
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2011 - 20:53 #7
Tillykke. Man skal åbenbart væbne sig med god tålmodighed. :)
Avatar billede pstidsen Novice
11. december 2011 - 20:58 #8
meget god.............. og tillykke. Har også haft min konto blokeret pga. en hacker, som sendte spam. Var glad for at jeg fik den åbnet efter en dag eller to. Det er da meget kritisabelt at den er blokeret i 3 måneder!!