Avatar billede love_boy88 Nybegynder
13. september 2011 - 17:57 Der er 2 kommentarer

Hp LaserJet 4100 MFP

Hej.

Vores skærm på vores printer, er desværre gået i stykker.

Jeg kan ikke så noget i skærmen og der kommer ingen lys i nogen af lamperene. Der er ingen reaktions op til skærmen.

Jeg har prøvet at skrue pladen af, men alt ser fint ud.

Hvis der er nogle der holder til i Nordjylland vil jeg gerne have hjælp med dette.

Mvh. Martin Høj
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2011 - 18:09 #1
Har du ikke et program installeret på pc som kan vise status på pc skærm?
På min gamle Hp officejet G55 kan man får det op på skærmen.
Aktiverer jeg programmet Hp Director kan jeg når jeg højreklikker på ikonet i programmet nede i tray vælge "display status".
Og trykker jeg på selve printeren og ændrer billedet i display, ændres det også på skærmen.
Avatar billede love_boy88 Nybegynder
14. september 2011 - 08:31 #2
Jeg kan ikke se sådan et program til min model. Men jeg prøver og gå hele deres hjemmeside igennem for at se om jeg kan finde noget af det.