Avatar billede penelope Nybegynder
08. september 2011 - 10:29 Der er 3 kommentarer

Outlook kan ikke åbnes

Min Outlook 2007 kan ikke åbnes. Jeg får følgende besked:
Standardmapperne til e-mail kan ikke åbnes. Informationslageret kunne ikke åbnes.

Hvordan løser jeg dette problem?
Jeg har Vista
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. september 2011 - 10:45 #1
Har du prøvet at sætte office DVDén i og lavet en reparation? eller prøv at kør denne FIXIT.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. september 2011 - 18:27 #2
Dit problem består i, at din pstfil ikke er tilgængelig. Dette kan ligge i, at filen er placeret på et netværksdrev, som du ikke har forbindelse til, eller at din pstfil er beskadiget, hvilket giver samme problem.
For at løse problemet i sidste tilfælde, så skal du benytte reparationsværktøjet "Scanpst.exe".
Dette værktøj bliver installeret sammen med Officepakken.
Værktøjet startes op, og stien til din pastfil udpeges, hvorefter scanpst reparerer filen, hvis dette er muligt.
/ptj_11
Avatar billede penelope Nybegynder
23. september 2011 - 09:46 #3
Tusind tak for dit svar - jeg købte Office-pakkenonline, så har jeg ikke en cd. Jeg prøver den anden løsning.