01. september 2011 - 13:20 Der er 1 løsning

Joomla udvikling

Jeg kom igang med Joomla lidt tilfældigt, idet jeg tilbød at hjæpe en forening med dens hjemmeside der var baseret på Joomla.  (Ud over at støtte foreningens formål støttede jeg derved min egen udvikling.)  Man kan tilsyneladende i Joomla komme rigtig langt ved hjælp af core funktioner og 'extensions' udviklet af Joomla's community.  Men jeg havde brug for, og løst til, at komme videre, så jeg tog et kursus i at programmere Joomla components.  Det går også rimelig godt, men jeg søger sparingspartnere, andre der programmerer Joomla components og som også har brug for sparingspartnere.  Det synes at være lidt for specialiseret for Eksperten.  Men hvem vil være med til at vise hinanden hvad vi laver, udveksle ideer og erfaringer, og yde konkret hjælp, efter evne, når man er gået i stå?
03. september 2011 - 09:11 #1
Det var der ingen bud på.  Jeg har stillet lignende spørgsmål på Joomla forums i Danmark og Belgien (hvor jeg bor,) men også uden resultat.  Det studser jeg lidt over.  Jeg forstår godt, at udviklede udviklere nok ikke har behov for sådan sparing og ikke har tid til at give sparing.  Men der må da være andre udviklere i udvikling.