Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
22. august 2011 - 11:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet hopper heletiden af

Hejsa.

Jeg sidder med en Mac, som kører fint på mit trådløse netværk. Også sidder jeg med en PC, som konstant hopper af og på, og har Signal Strength: Low.

- Den har aldrig haft Low før. Den plejer at ligge på det højeste (Kan ikke huske hvad det hedder).

Jeg bruger en Linksys PCI Adapter, WMP11. Og router er en NETGEAR WNR3500. Som sagt så har det altid kørt uden problemer. Og pludselig når jeg tænder min PC i dag kan jeg se at den bliver ved at hoppe af og på.

Jeg har prøvet at Repair og re-installe. Det hjælper lige meget :(

Hvad kan være problemet her? Er der noget jeg kan gøre?
22. august 2011 - 11:29 #1
Der kan være andre trådløse i nærheden som kører på samme Kanal ?

Hvis muligt, så skift trådløs kanal på Routeren ...
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
22. august 2011 - 11:32 #2
Det har jeg prøvet, det hjælper ikke.

Nu kan den ikke engang connecte. "unable to connect to wireless network"
Avatar billede fhansen82 Mester
22. august 2011 - 12:19 #3
Har du ændret fysisk opsætning for nyeligt (flyttet routeren, ændret på antennerne osv.)?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
22. august 2011 - 14:20 #4
Går ud fra du har forsøgt at resette routeren?
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
22. august 2011 - 16:20 #5
Har ikke ændret noget.

Og har resat :)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
08. september 2011 - 20:54 #6
Jeg har simpelthen bare købt et nyt netværkskort til min stationær. Nu funger det :)