Avatar billede ivanouw Novice
20. august 2011 - 13:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program der viser HDD forbrug

Hvilket program viser forbruget af HDD plads til de forskellige programmer man har, f.eks. i et lagkagediagram med generel oversigt, hvor man kan zoome ind på de enkelte programmer?

Formålet er at finde de programmer der fylder specielt meget og som kan give plads hvis man afinstallerer dem.

mvh Jan Ivanouw
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2011 - 13:09 #1
Avatar billede irve Praktikant
20. august 2011 - 15:27 #2
Brug tilføj og fjern programmer. Den vise også hvad de fylder.
Avatar billede ivanouw Novice
04. september 2011 - 10:31 #3
irve, du har ret. Det tænkte jeg ikke på.

claes57 fandt det helt rigtige program som laver et fint overblik over mapperne og som kan zoome ind på indholdet i mapper,  undermapper osv Sender du et 'svar' så jeg kan give dig points

Jeg fandt i øvrigt et andet program, http://www.diskspacefan.com/, der viser størrelserne på en mere fancy måde i en figur.
Jeg synes nu at programmet claes57 nævnte TreeSizeFree er mere praktisk
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2011 - 13:23 #4
ok - et svar her...