Avatar billede perdente Nybegynder
20. august 2011 - 12:32 Der er 5 kommentarer

Mikrofon Fujitsu Amilo L7300

Hej.

Jeg prøver at hjælpe en veninde på Korfu med at få Skype sat op,
men kan ikke få mikrofonen til at virke.
Hun påstår at hendes Fujitsu Amilo L7300 ikke har en indbygget mikrofon. - Kan det virkelig passe?

Jeg har prøvet at guide hende gennem Kontrolpanel og Lydenheder,
men græske menuer er ikke min stærke side.

Har lydkortet evt. et selvstændigt program, hvor man kan indstille højttaler og mikrofon?

Kan mikrofonen de-/aktiveres vha. Fn-tast?

På forhånd tak.
Claus
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. august 2011 - 12:55 #1
Har du været herinde og set om den eksisterer?
http://img718.imageshack.us/img718/914/administrerlyd.png
20. august 2011 - 13:18 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede perdente Nybegynder
20. august 2011 - 13:49 #3
@poko1
Det har jeg rent faktisk prøvet at guide hende ind i,
men som sagt så er mit græsk ikke lige til at forklare
tekniske menuer.
Jeg har lavet en step by step vejledning, som jeg nu mailer til hende.

@karise_larry
sorry det havde jeg glemt, men den kører Windows XP.

/Claus
20. august 2011 - 13:55 #4
Bare til en anden gang: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede perdente Nybegynder
20. august 2011 - 15:16 #5
ja ja skal jeg nok...
/Claus