Avatar billede jisch Mester
17. august 2011 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 - Gem E-mail

Hvad er den letteste måde at gemme sine E-mails fra Outlook 2010 i Word-format på?
17. august 2011 - 13:14 #1
Hmmm... hvorfor til Word Format ???

Du kan faktisk godt 'trække' en eller flere E-mailer (fint dænks ikk' ?) over i en Wordside. Så ligger de(n) der som Mail icon...
Avatar billede jisch Mester
17. august 2011 - 13:52 #2
>Karise_larry
Tak for svar. For at lave et arkiv af mapper fra en Exchange, der skal tømmes engang imellem.
Jeg er glimrende tilfreds for din kommentar, så skriv lige et svar evt. med angivelse af om jeg kan gøre det mere smart.
17. august 2011 - 14:21 #3
Nåååå - bare det...

Træk dem / Copy over i en ganske almindelig WindowsMappe. Ligesom almindelig mapper/filer!

Altså ikke noget som helst med Word ell. lign ...

PS: Du skal dog have Outlook instaleret for at kunne åbne disse arkiverede E-mail ...
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
18. august 2011 - 00:43 #4
eller expoter dem til en pst fil
23. august 2011 - 17:10 #5