Avatar billede jps6kb Novice
17. august 2011 - 12:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Surftown og session-state server

Er der nogen der har erfaring med Surftowns session-state?
Jeg har forsøgt at bruge den uden held - får bare en udefinerbar fejl.

Jeg bruger deres eksempel på strengen til web-config.

Det eneste jeg vil er, at lave en session som indeholder en int. F.eks. 4.

Nogen der kan hjælpe mig med, hvordan man får det til at spille? :)
Avatar billede Syska Mester
17. august 2011 - 23:18 #1
Jeg vil nok mene det er nemmere at oprette en support sag ved dem og sige det ikke virker på deres server hvis det virker lokalt ved dig.

mvh
Avatar billede jps6kb Novice
30. oktober 2011 - 09:42 #2
Jeg havde helt glemt denne. Jeg ved ikke hvad problemet var, men det gik i sig selv igen.