Avatar billede Jim Rasmussen Novice
15. august 2011 - 20:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ikon på skrivebordet og andre genveje

nå jeg nu vil publicere mit projekt. "Jeg bruger et Setup projekt" Så går jeg først ind i indstillingerne for det pågældende projekt os vælger et ikon under fanen application.

Men der kommer kun frem oppe i hjørnet af applikationen og ikke på den genveje der bliver oprettet under installationen?
Avatar billede Syska Mester
15. august 2011 - 22:30 #1
Hvordan ser din exe fil ud? Har den fået ikonet eller har du gjort det et forkert sted.

Der er 2 ikoner du skal sætte.

1 er for programmet.
1 er for exe filen.
Avatar billede Syska Mester
15. august 2011 - 22:31 #2
Props for dit projekt, sikkert WPF.

Der kan du vælge på "Application" tab'en under "Resources" gruppen kan du vælge icon. Det vil jeg mene burde løse dit problem.

mvh
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
18. august 2011 - 08:09 #3
Som du skriver i #2

Det er præcist det jeg gør nu. men som sagt kommer der kun et ikon frem i hjørnet af programmet. Ikke på genveje
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
20. september 2011 - 09:08 #4
fandt et svar (:
Avatar billede Syska Mester
02. december 2011 - 18:45 #5
Hvad var løsningen?