Avatar billede varmeskud Praktikant
05. august 2011 - 16:14 Der er 1 løsning

Få lyd ud af bærbar højtaler

Hej

Jeg har en Dell Latitude D610 bærbar med tilhørende dockstation på. Den køre med windowx XP pro med SP2

Jeg kunne godt tænke mig at få lyd ud af computerens højtaler + lyd ud af mini jack lyd udgangen?

Normalt sætter jeg en mini jack splitter i, og så lyd kabel over til mit lyd anlæg + et lyd kabel over i nogle små højtaler.
Men jeg kunne godt tænke mig at jeg slap for at sætte de små højtaler til, og i stedet brugte computerens indbygget højtaler.

Højtalerne i computeren virker, da der fint kommer lyd ud af dem. Men sætter jeg lyd kabel i computeren, så slår den jo selv compuerens højtaler fra og kun bruger lyden via mini jack udgangen.

Så hvordan er det muligt at bruge mini jack lyd udgangen + computerens indbygget højtaler på samme tidspunkt?
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. august 2011 - 16:16 #1
Fik oprettet 2 spørgsmål på en gang af en eller anden årsag.
Så lukker dette, og bruger det andet spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/spm/944448