Avatar billede jvase Nybegynder
28. juli 2011 - 21:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vise allerede oprettede gadenavne på et postnummer

Jeg har en vej-tabel med id, postnummer, vejnavn, husnummer osv.

Postnummer-feltet er en kombinationsboks, der henter alle postnumre på baggrund af en forespørgsel fra tabel postnummer.

Når en bruger én gang har oprettet et vejnavn på et postnummer, ønsker jeg vejnavnet vist næste gang brugeren opretter en ny post med samme postnummer i en kombinationsboks, så vejnavnet kan vælges eller der kan indtastes et nyt navn, hvis det ikke allerede er oprettet.

Hvordan oprettet jeg vejnavn-kombinationsboksen?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
29. juli 2011 - 10:27 #1
Jeg har lavet noget i den stil en gang som jeg dog aldrig blev færdig med.
Men jeg har lige pillet det ud af databasen som du måske kan bruge så smid mig en mail adresse, så skal jeg lige sende det til dig.
Om du kan bruge det eller ej tør jeg ikke spå om :-)
Avatar billede jvase Nybegynder
29. juli 2011 - 12:02 #2
Tak skal du ha'!

thyholm@c.dk
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
30. juli 2011 - 14:14 #3
Lige sendt den - beklager forsinkelsen, men jeg blev kaldt væk i embeds medfør.
Avatar billede jvase Nybegynder
14. august 2011 - 11:39 #4
Hej

Tak for hjælpen - fandt en løsning på problemet :-)
Avatar billede jvase Nybegynder
25. november 2011 - 07:36 #5
Hvordan kan jeg lukke sagen..?