Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
19. juli 2011 - 19:59 Der er 1 løsning

Crysis 2 sort skærm

Hej alle eksperter.

Jeg har lige installeret spillet 'Crysis 2', og jeg har glædet mig utrolig meget til at spille det. Men jeg stødte lige på et meget stort problem. Når jeg kører spillet, så kan jeg kun høre lyd, men ikke se noget video. Altså kun audio ingen video. Skærmen bliver bare helt sort.

Jeg prøvede derefter at gå ud og opdatere mit grafikkort til seneste version hvilket heller ikke virkede.

Jeg prøvede så, som sidste løsning, at køre spillet som administrator hvilket heller ikke virkede, og nu har jeg så taget brug i den stærskeste og sidste løsning, nemlig Eksperten.dk

Jeg håber, at nogle af jer har nogle fine løsninger, som forhåbentligt kan løse mit problem!

På forhånd, tak!

:-)
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
25. juli 2011 - 12:44 #1
Spil er slettet