Avatar billede Michiie Nybegynder
18. juli 2011 - 03:19 Der er 2 kommentarer

SAMSUNG HT-C555 spørgsmål

Hej til jer her på Eksperten.dk

Jeg har lige bestilt et SAMSUNG HT-C555 Home Cinema 5.1 1000w.
Dog har jeg købt hele sættet uden DVD afspiller /AV receiver.
Jeg overså, at jeg måske ikke kunne bruge hele sættet, eller i hvert fald subwooferen uden en receiver/forstærker.
Jeg har ingen forstand på det, så derfor er jeg "tvunget" ud på en siden, der muligvis kunne hjælpe mig med nogle svar.

Problemet er igen: Jeg er i tvivl, om jeg kan bruge ænlægget uden DVD'en. Og hvis ikke, hvilken type mm. skal jeg så tilkoble, for at få det til at virke?

Her er linket til selve systemet, som jeg har købt.
http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ht-c555-6215p.html

http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/home-theatre/home-theatre-system/HT-C555/XEE/index.idx?pagetype=prd_detail

Tak på forhånd.
Avatar billede Blandy Praktikant
18. juli 2011 - 08:53 #1
DVD'en funger som av reciever. Da det er der forstærkeren er indbygget. Så enten skal du have dig en anden av reciever eller bruge den dvd med indbygget forstærker.

Du kan sagtens bruge højtalerne i andre av systemer. Skulle det være laves med muffestik i enden af højtalersikene så skal de bare klippes af.
Avatar billede Michiie Nybegynder
18. juli 2011 - 13:02 #2
Problemet er bare, at jeg ikke rigtigt har kunnet finde en anden dvd med av receiver, eller bare en av receiver, uden de koster flere tusinde.
Jeg er lidt nervøs for at købe en av receiver, og den så ikke passer til alligevel.
Kunne du svare på, hvilke funktioner den AV receiver, som jeg skal bruge kræver?
Vil helst have en billigst som muligt, da jeg kun får den brugt til dette anlæg.