Avatar billede buller242 Nybegynder
09. juli 2011 - 16:58 Der er 3 kommentarer

hjælp med film !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

jeg leder efter en film den handler om en kok en gammel rig mand som har en kære der er en ung flot pige de er ude på et skib og så sker der et og landet på skibet så de strander på en øde ø og så tror kokken og den unge dame at den gamle er død så de dyrker sex og blir forelsket. men han kommer så tilbage og det bliver et være chaos
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2011 - 17:07 #1
Google siger: "Swept Away" (med Madonna) ?

http://www.imdb.com/title/tt0291502/
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2011 - 17:08 #2
Men lad lige være med at ødelægge Ekspertens (åbenbart skrøbelige) liste med så lange "ord", ikk'
Avatar billede buller242 Nybegynder
09. juli 2011 - 19:31 #3
ik den