Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2011 - 11:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HDMI "Intet videosignal" problem.

Hej.

Jeg købte i sidste uge et HDTV, Philips 40" 6606k serie 6. Satte det til min computer gennem mit GF570gtx kort, og det fungerede bare som det skulle lige med det samme...

Lige indtil en morgen hvor jeg prøver at tænde for min hdmi kanal på TV'et, og får denne fejl melding. Sort skærm, ingen video, ingen lyd og tekst: Intet videosignal. På min PC, kan jeg sagtens se at tv'et er sat til.

Jeg gik i krig med google, og har prøvet mere eller mindre ALT. Updateret driveres på gfx og tv, uninstallet, installet, connected disconnected, jamen alt, og jeg står samme sted stadigvæk.

Løsning søges!
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2011 - 13:03 #1
Har du kigget i manual til tv?
Har dit tv nogle menuer hvor du kan indstille i hvordan hdmi portene skal bruges?
Virker pc over almindelig computerskærm?
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2011 - 13:07 #2
Hej, tak for et hurtigt svar, men jeg har faktisk selv fundet løsningen for en halv time siden!!!!

Jeg slukkede hele lortet, slukkede strømmen, tog alle kabler ud af begge dele, rensede kabler, hele computeren, sikrede alle skruer, VENDTE hdmi kablet om(tror det var den der gav pote!) og så fanme om lortet ikke virker som det gjorde til at starte med. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2011 - 13:29 #3
okay. Hvis det hele er i orden, så lægger du næste indlæg som "svar", og accepterer dette, og tråden lukkes igen.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2011 - 13:31 #4
Tak for det.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2011 - 13:33 #5
velbekomme og fortsat god weekend.