Avatar billede joki Juniormester
08. juli 2011 - 08:18 Der er 1 løsning

Binde data til gridview fra MVC

Hej

Jeg har oprettet en MVC applikation i visual studio web express
Mit problem er at jeg ikke kan få vist data i mit gridview.

Jeg har forstået det sådan at codebehind klassen, som aspx siden arver fra medsendes i [HttpPost] metoden i controller klassen

Min controller klasse returnere så view(codebehind object) fra [HttpPost] metoden efter at properties er sat i codebind object

Jeg har herefter bundet datagridview til metode i codebehind object.

Jeg har data i min [HttpPost] metode, men så snart der returneres til aspx ser det ud som om der dannes nyt objet af codebehind klassen og derfor er mine værdier væk når gridview skal dannes.

Er der en som kan hjælpe med dette på forhånd tak.
Avatar billede joki Juniormester
13. juli 2011 - 08:57 #1
Lukkes