Avatar billede Chak Nybegynder
07. juli 2011 - 03:28 Der er 3 kommentarer

Fjern Access brugerfladen

Hej eksperter.

Jeg har siddet og søgt på netten, om hvordan man fjerner Access brugerfladen. Jeg fandt lidt info omkring det, men jeg har ikke helt fanget hvordan man lige gør.
Så hvis der er en venlig sjæl, der lige kunne skære det lidt ud i pap. Bare step by step, så ville det være fantaktisk :)
Hvis det er nemmere at lave et access ark, hvor det allerede er gjort, og så maile mig det, kunne jeg eventuelt bare lige skimme det igennem og få en idé om hvordan det fungere :)

På forhånd mange tak.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
07. juli 2011 - 08:05 #1
Du vil aldrig kunne fjerne Access brugerfladen helt, hvis du har lavet en færdig løsning med menuer og alt andet, så kan du hvis vi snakker 2007 og 2010 bare rename din databasefil fra accdb til accdr. Så opfører Access sig som om det er en runtime udgave og alt udenoms fnidder er væk.
Avatar billede terry Ekspert
07. juli 2011 - 18:24 #3
Not sure that has anything to do with "Fjern Access brugerfladen"

The links you give explain very well how to give you the result in the secobd lijk you give by using

DoCmd.ShowToolbar "Ribbon", acToolbarNo