Avatar billede efinnpoulsen Nybegynder
06. juli 2011 - 18:47 Der er 1 løsning

IPTC data

Jeg har kig på programmet "Picture Information Extractor". Programmet findes kun i en fri version som kan vise IPTC data, og andet.

Hvis man vil redigere IPTC data skal man betale for programmet.

Man har altså ikke mulighed for at teste om det kan redigere data i specielle filer som f. eks Nikons NEF format.

Jeg har prøvet at redigere IPTC data i mine NEF filer med andre programmer, men de ødelægger filerne.

Er der nogle der har erfaringer med om Picture Information Extractor kan editete IPTC data i NEF filer, uden problemer?

Jeg vil gerne betale for programmet (under 300 kr.), men ikke før jeg er sikker på om det virker.

Jeg har skrevet til deres support, men har ikke fået svar og det taler bestemt ikke til deres fordel, men jeg kan lide som jeg har set af programmet ind til nu, så....

Er der nogle der kan hjælpe med noget erfaring?
Avatar billede efinnpoulsen Nybegynder
21. juli 2011 - 00:23 #1
Lukker