Avatar billede ps76 Forsker
03. juli 2011 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overføre cd incl informationer

Mit spørgsmål skal opfattes således, at jeg udmærket kan overføre mine cd`er til min computer, via CDex programmet, MEN - så fremstår de enkelte numre bare som "track 1", "track 2" osv.
CD titlen er der - hvis jeg ellers har skrevet den ind før overførsel. Kan man vel også med de enkelte tracks, hvis man ikke har andet at lave et par år....
Men er der ikke en mulighed for at få det hele gjort automatisk, både fsv angår cd titel og de enkelte numre?
Avatar billede Ialocin Novice
03. juli 2011 - 22:50 #1
Hej ps76

Her er en okay forklaring på dit spørgsmål ...

http://www.gratis-it.dk/audio-video/cdex-gem-dine-musik-cder-som-mp3/

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede ps76 Forsker
04. juli 2011 - 13:50 #2
Det virker faktisk fint - du har fortjent point for det link, så giv et svar.
Jeg kunne dog lige spørge om der mon er nogen mulighed for at få titler på de cd`er jeg allerede HAR overført til computeren, via dette CDDB? Eller skal jeg gøre det forfra med dem alle?
Det kunne også være et helt andet sted på nettet, man kunne hente informationerne, for filer, allerede på computeren, og som foreløbig bare hedder "track 1, 2" osv.?
Avatar billede Ialocin Novice
04. juli 2011 - 22:09 #3
ps76

Hermed et "svar"

Med hensyn til om du kan hente titler på album og numre på allerede lagret musik ??

Bare en tanke:
Jeg ved ikke om du kan afspille hele albums via CDex ? ... hvis ja, kan der måske oprettes forbindelse til CDDB når hele albummet er valgt / indlæst i CDex .... og derigennem så opdatere album oplysninger for til slut at "gemme som" / overskrive de eksisterende oplysninger ????

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede foodear Praktikant
09. juli 2011 - 09:01 #4
Hej ps76

Prøv at kikke denne tråd igennem, her linkes til et program som kan det du efterspørger.

http://www.eksperten.dk/spm/939954

/Foodear