Avatar billede delakuer Nybegynder
02. juli 2011 - 12:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mac + win på samme netværk

Hejsa eksperter!

Jeg bor sammen med en ja hvad skal jeg kalde ham... En som har Mac......
Hvordan kan vi gøre så vores computere kan kommunikere med hinanden over netværket? Altså overføre filer til hinanden osv...

Har læst lidt om det, og er det virkelig nødvendig at oprette en ftp server? ville det ikke køre utrolig dårligt i forhold til?

Mvh
/Dela
Avatar billede foodear Praktikant
02. juli 2011 - 13:21 #1
Hej

I kunne jo sætte en NAS op på netværket og så dele den.

Hvilken Windows og MacOS -version kører I med ?
Avatar billede delakuer Nybegynder
02. juli 2011 - 13:24 #2
Windows 7 ultimate, og mac leopard.
Vi har prøvet med en NAS, og det er meget molbo arbejde, og det køre ualmindeligt dårligt...
Avatar billede chalde Seniormester
02. juli 2011 - 13:37 #3
Avatar billede delakuer Nybegynder
02. juli 2011 - 14:17 #4
Det er ikke snow leopard, det er leopard 10.5.8
Avatar billede chalde Seniormester
02. juli 2011 - 16:02 #5
#4 Kig i de øvrige links i artiklen, det kunne være der var nogle hints i kunne bruge.
Avatar billede delakuer Nybegynder
03. juli 2011 - 11:57 #6
Vi er kommet så langt nu at vi kan se mac computeren på win7 computerne, men vi kan ikke komme ind, når vi prøver står der bare at netværksstien ikke er korrekt...
Avatar billede delakuer Nybegynder
10. juli 2011 - 22:57 #7
Lukkes....