Avatar billede Berti12 Nybegynder
29. juni 2011 - 16:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jailbreak Ipod ''2g''

Hvordan jailbreaker man en ipod ''2g''? Prøvede at gøre det fra nogle måneder siden, men det lykkedes ikke. Er der en der evt. kunne finde en youtube video de ved fungerer eller bare kan det med ipods? Jeg er lidt af en spasser til sådan noget her så jeg ville være meget glad for et detaljeret svar ;)
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 16:47 #1
Så vidt jeg ved må man ikke opfordre til/hjælpe med ulovligheder på Experten ;)
Avatar billede Berti12 Nybegynder
29. juni 2011 - 22:33 #2
haha okay :D vidste jeg ikke.
Avatar billede kjeldsted Novice
29. juni 2011 - 22:42 #3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-4 ;)
Egentlig kan jeg jo være temmelig ligeglad. Men sådan er regelerne nu engang.
Avatar billede Berti12 Nybegynder
04. juli 2011 - 18:31 #4
Det er helt i orden :)