Avatar billede Hestehat Seniormester
25. juni 2011 - 09:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Surround på HP HDX18

Hej, jeg har en HP HDX18. Maskinen kører fint nok i sig selv, der er bare en ting jeg ikke kan få den til:
Er det ikke muligt at få er surround signal ud med HDMI kabel? Så vidt jeg kan se, så kan den sende surround ud via SPDIF.
Det virker bare mærkeligt at jeg ikke kan få surround med over via HDMI.
Håber der er nogen der kan nogen tricks!

--Svend
Avatar billede Hestehat Seniormester
25. juni 2011 - 09:39 #1
Jeg skal måske lige huske at skrive at maskinen kører med Windows 7 professional (32 bit)
Avatar billede Hestehat Seniormester
22. januar 2013 - 13:24 #2
Det var det.