Avatar billede hejmads Nybegynder
23. juni 2011 - 22:40 Der er 2 kommentarer

Kan man kører en "startup repair" hvis man har sort skærm.

Hey, for et stykke tid siden begyndte skærmen på min bærebar (en acer aspire 8920G) at stoppe med at virke (mere om det her hvis det kan hjælpe: http://www.eksperten.dk/spm/939317#reply_7783254 ), jeg "klarede" dog problemet ved at bruge den som stationær computer og det har virket fint i noget tid. Jeg har et par gange haft problemer med at min computer er nødt til at kører en "automatically startup repair" altså at den foreslår mig at køre en reperation under start hvor det for det meste ender med at den bliver gendannet til et tidligere tidspunkt, dette generede mig ikke rigtig, men nu kan jeg ikke længere få signal til min skærm og jeg har en fornemmelse af at computeren gerne vil køre en repair. Dette er dog lidt svært når jeg intet kan se. Så jeg tænkte: kan man gennemfører denne repair med en sort skærm og hvordan? Evt. en anden form for repair? Eller skal jeg bare give helt op?

På forhånd tak.
24. juni 2011 - 06:53 #1
... hvis skærmen ikke viser noget sm helst; heller ikke POST/BIOS beskeder under PowerOn, så er det jo et Hardware problem!
Så vil diverse Software Repair ikke hjælpe en dyt!
Avatar billede hejmads Nybegynder
24. juni 2011 - 12:45 #2
det har du nok ret i, jeg må vel bare tage min HDD ud og lave backup af mine ting.