Avatar billede huddie Professor
22. juni 2011 - 18:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Konverter AVI fil VOB-format

Hej derude!

Jeg vil høre om der er nogen derude som kender et program som kan konvertere en AVI-fil til en brugbar VOB-fil, der kan efterfølgende kan overføres til min DVD-hardisk.

Har forsøgt med "AVS Video Converter", men filen jeg lage på et USB-stik kunne desværre ikke læses af min DVD-maskine selv om det skulle være en såkaldt VOB-fil.

Håber der er en derude der har et godt tip.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jesper Kragh
22. juni 2011 - 18:29 #1
www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/

---

Husk at pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål!
Det har du endnu ikke gjort ?

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/huddie ?
Avatar billede huddie Professor
22. juni 2011 - 18:54 #2
Hvad mener du? Nu er det ikke så tit jeg har været herinde, så hvad har jeg eventuelt gjort forkert?

1. Er det fordi jeg ikke har fjernet gamle spørgsmål, så de stadig ligger og roder rundt?
- i så fald må jeg se om jeg kan finde den funktion.

2. Har jeg glemt at give dem der er kommet med råd point eller lignende? I så fald har det ikke været bevidst.

Er det noget af det du hentyder til, så må jeg se om jeg hurtigt kan efterkomme dette, så der ikke er sure miner.
Men som sagt har jeg ikke brugt dette sted så tit at jeg har sat mig ind hvad der efter man har kastet et spørgsmål ud.

Med venlig hilsen
Jesper Kragh
Avatar billede frem-ad Professor
22. juni 2011 - 18:56 #3
karise_larry forslag er det bedste program men dent koster her er et gratis der kan stor set det samme http://www.dvdflick.net/ men den er lidt mere omstændig og bruge.
Avatar billede frem-ad Professor
22. juni 2011 - 18:57 #4
Der er også en guide inde på hjemmesiden
22. juni 2011 - 19:03 #5
Alt hvad der skrives her på Eksperten.dk står til evig tid! - du kan ikke 'slette' tråde/spørgsmål!

Du har oprettet ->
www.eksperten.dk/spm/917168
siden da er der kommet ~11 indlæg/kommentar/svar - men det har du slet ikke reageret på - hvordan føles det for disse 11 indlæg - spild af tid ?

Du har oprettet ->
http://www.eksperten.dk/spm/683769
siden da er der kommet ~2 indlæg/kommentar/svar - men det har du slet ikke reageret på - hvordan føles det for disse 2 indlæg - spild af tid ?

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 ->
En bruger brokker sig over alle de point jeg har ude...

Grunden til det er meget simpel: Der er en lang række brugere herinde der hjælper med at alt kører så let og smertefrit som muligt.

Det kan godt være frustrerende at se en bruger, som ikke viser respekt for det arbejde der ligger bag et svar, og som undlader at lukke eller følge op på sine spørgsmål.

Herudover er der en lang række kompetente og erfarne brugere der - alene af den grund at du har så mange point ude - ikke vil hjælpe dig med dit spørgsmål, idet du giver udtryk for, at du er ligeglad med deres hjælp.

Tip: brug lidt tid på at lukke dine gamle spørgsmål, del de point ud der skal deles ud. Du kan finde de spørgsmål du har oprettet nederst i din profil.

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede huddie Professor
22. juni 2011 - 23:34 #6
Er begyndt at give de fortjente point ud. Afventer lige svar fra mclemens om mine point er gået igennem, for at se om jeg har gjort det korrekt inden jeg går i gang med resten der også svarede.

Der skal være orden i sagerne. Herefter skal jeg nok lukke spørgsmålet.

Så det har ikke været i en ond mening, jeg har bare ikke skænket det en tanke og tænkte det er nok noget der sker blandt garvede brugere.

Så der arbejdes på sagen.
Avatar billede huddie Professor
07. juli 2011 - 19:52 #7
Undskyld at jeg først vender tilbage nu, men jeg skulle lige se om jeg kunne få programmet DVDflick til at virke.

Den laver vist godt nok en VOB-fil ud af min AVI-fil, men af en eller anden grund kan min DVD-maskine stadig ikke læse filen, så hvor kæden falder af ved jeg så ikke.
Måske er der noget jeg indstiller forkert eller har overset for at få den til at virke.

Nu viste det sig at TV2 alligevel fik genudsendt TV-serien ALF, hvor jeg manglede resten af afsnit 1. Denne gang lykkedes det mig at få afsnittet i hus.
Det var det halve afsnit der satte det hele i gang og nu da det uventet blev løst alligevel, kan jeg jo godt runde dette emne af.

Så kan jeg øve mig lidt på programmet i mellemtiden.

Så til "frem-ad" må du godt oprette et svar, så jeg kan give dig nogen point hurtigst muligt.
På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede frem-ad Professor
08. juli 2011 - 08:48 #8
Svar